oneigenlijk gebruik geld europa

Joris van den Wittenboer J.van.d.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Wed Mar 31 10:34:23 CEST 1999

Vanochtend hoorde ik op de radio het bericht dat er oneigenlijk
gebruik gemaakt werd van europese subsidies door partijen.
Voornamelijk de PvdA werd genoemd en veel andere partijen zouden ook
gebruik maken van subsidies voor verkiezingen. Nu sta
ik daar niet versteld van. Ik dacht natuurlijk dat andere partijen
hier last van konden krijgen en dat D66 dat mooi zou kunnen
gebruiken. Helaas. Ook D66 schijnt hieraan mee gedaan te hebben. Dit
is niet bewezen maar de schrijver zei aanwijzingen te hebben. Hoe zit
dit?

Groeten,
Joris van den Wittenboer

In a word, the special emphasis is upon the policy sciences
of democracy, in which the ultimate goal is the realization
of human dignity in theory and fact. (Lasswell)