Vreekamp en andere onderwerpen over D66

veldhuis veldbijl at HETNET.NL
Mon Mar 29 20:19:52 CEST 1999

Beste mensen,
Alhoewel ik zelden meediscussieer op dit net, moet me nu toch van het hart
dat ik uiterst verbaast ben hoe D66 mensen met elkaar vaak omgaan. Het is
net of de discussie moet leiden 'tot het elkaar onderuithalen'. Ik dacht
altijd dat D66-ers elkaar wilden 'raken' op basis van argumenten. Laat
scheldpartijen en ongenuanceerde opmerkingen dan ook achterwege. We kunnen
toch wel beter? Of is het een hobby van de ' vaste schrijvers' om steeds
'opjuinende' taal de ruimte in te sturen? Laat we het houden bij
onderwerpen die ons bindt. Bijvoorbeeld: hoe gaan de plaatselijke
afdelingen de komende tijd 'permanente campagne voeren?' Met weinig
financiele middelen, en beperkte menskracht moet er toch een weg zijn om
het geschonden aanzien van D66 weer te herstellen?
In ieder geval is de plaatselijke afdeling van Middenveld hier uiterst
nieuwsgierig naar!!!!!
Met het oog op de Europese verkiezingen wordt het tijd eens ......... (vult
u zelf maar in)

Theo Veldhuis
D66 Middenveld

-------