Schorsing van Buitenen

Paul van der Weijden paulew at DDS.NL
Fri Mar 19 11:48:19 CET 1999

At 11:26 19-3-99 +0100, you wrote:
>En dan? Hoe gaan we de grensoverscheidende milieuvervuiling aanpakken?

simpel door internationale afspraken...

>Hoe
>maakt Europa een vuist in Kosovo?

Gewoon Europa gaat geen vuist maken in Kosovo.....

>Hoe lossen we de choas op die in heel
>Europa heest nadat een groot deel (niemand weet precies welk) van de regels
>niet meer gelden?

Hoezo chaos... geen enkele regel van Europa geldt dan niet meer.... heel
duidelijk...

> Wie wordt het slachtoffer van de economische schade die
>exportland Nederland op zijn bordje krijgt nadat we weer
>eng-nationalistisch zijn gaan denken en werken?

Wie zegt dat de economische schade aan Nederland wordt toegebracht,,, Ik
denk eerlijk gezegd dat Nederland wat dat betreft zich er prima uit zal
redden....

>Jouw oplossing lijkt op het voorschrijven van vergif aan een patient met
>een vervelende hernia. Het is nog slecht gif ook dat je hebt uitgezocht: in
>plaats van dat jouw medicijn de dood tot gevolg heeft blijft de patient
>waarschijnlijk verminkt en arbeidsongeschikt voor de rest van zijn leven.

De vergelijking is totaal niet op zijn plaats....
Slechte structuur is de ziekte .... niet het federalisme van Europa.... Dus
met mijn oplossing haal je de angel uit het lichaam zodat de wond niet meer
zweert...
Jouw oplossing is de wond met "Jomanda-technieken" beter proberen te maken....

>Europa gaat niet weg en door de democratische legitimiteit te ondermijnen
>wordt het zeker niet beter. Verelendung is niet de weg te gaan, op een
>positieve en constructieve manier aan iets beters werken is moeilijker maar
>wel vruchtvoller. Ik twijfel dus niet en stem D66 :-)

Europa gaat misschien niet weg... Maar er is misschien een revolutie nodig
om de totaal ontspoorde trein weer op de rails te krijgen... dat doe je
niet met half zachte maatregelen.. en dus helemaal niet met D66-tactieken......

Paul