Nieuwe lijst Amsterdam

Inge Hagens inge at CISTRON.NL
Wed Mar 17 20:56:11 CET 1999

> Maar wat een onproductieve reactie weer zeg. Lekker partijtje mensen
> hoor. Ik ga maar weer gewoon burger worden, dat gezeik..........

Misschien onproductief, maar het is wel een weergave van het gevoel van
velen als je ziet hoeveel mensen afhaken in 1 dag tijd! Ik bedoel,
waar gaat het nou over 10 mailtjes lang? Over of we nou wel of geen
Amsterdamse lijst moeten hebben en welke onderwerpen Amsterdam over-
stijgen om toch maar naar iedereen toe te gaan. Alsof dat productief
is...

Maar eh, gewoon burger worden, betekent zeiken zonder dat mensen het
horen die er misschien wat mee zouden kunnen doen, dus dat is nog veel
inproductiever!!!

Succes met het burgerschap,

Inge Hagens