AW: Nieuwe lijst voor D66 Amsterdam

Marc-Jan Ahne MJAhne at KLUWER.NL
Wed Mar 17 14:27:53 CET 1999

Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik dit zwaar overdreven vindt. De discussie
die zich de afgelopen dagen op de lijst heeft afgespeeld gaat helemaal niet
meer over Amsterdam, het gaat over de cultuur binnen D66 waar gebeurtenissen
in Amsterdam als handvat gebruikt worden. In de mailtjes over verhouding
tussen wethouder en fractie herkennen denk ik ook veel niet Amsterdammers
dingen omdat het natuurlijk ook buiten de randstad wel eens speelt of heeft
gespeeld.

Ook de wijze waarop Hein beschrijft hoe het voor kan komen dat in een
afdeling besluiten worden genomen die niet voldoende worden afgewogen (ik
ken het gevoel, zonder overigens in dit concrete geval een uitspraak te
doen).

Ik denk dat dit soort zaken een plek verdienen op deze lijst en ik hoop dan
ook dat de democraten uit het Amsterdamse zich met dit soort discussies niet
zullen beperken tot een Amsterdamse lijst. Ik ontvang ook regelmatig
mailtjes waarbij ik snel de delete knop aanraak, als we voor al dat soort
mailtjes een mailinglist aanschaffen dan stel ik voor ook een mailinglist te
starten voor engelstalige forward mails zonder enige toevoeging van de
degene die het mailtje post.

Marc-Jan