vraagje over Amsterdam

Walther Schoonenberg walthers at XS4ALL.NL
Wed Mar 17 09:20:19 CET 1999

Joris van den Wittenboer vraagt:

>Ik vraag mij na de lange woonbotendiscussie af hoe de structuur  van
>de Amsterdamse D66 uit ziet. Ik meen gelezen te hebben dat afdeling
>binnenstad de motie voortbracht. Dit betekent dat er meer afdelingen
>zijn. Is de motie door heel Amsterdam (alle afdelingen) gesteund of
>door 1 afdeling. Als het door 1 afdeling is is het probleem
>natuurlijk al een stuk kleiner.

De motie is door vijf personen (Ronald Lubberts, Guido Frankfurther, Vincent
Nijhof, Walther Schoonenberg en Kees Stoffel, dwz leden van de afdeling
Binnenstad) ingediend op twee ledenvergaderingen, eerst op de
ledenvergadering van de deelafdeling Binnenstad op 23 februari, twee dagen
later op de ledenvergadering van de afdeling Amsterdam (waar de deelafdeling
Binnenstad onder valt) en is in beide gevallen met overgrote meerderheid van
stemmen aangenomen.

Walther Schoonenberg