Gratis websites

J.H. Stuurman jostu at GIRONET.NL
Sun Mar 7 22:18:35 CET 1999

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Inge Hagens <inge at cistron.nl>
Aan: webmaster at d66.ncn.nl <webmaster at d66.ncn.nl>
Datum: zondag 7 maart 1999 18:13
Onderwerp: Re: Gratis websites

Eigenlijk zou er een soort van standaardpakket moeten
>zijn of komen dat de huisstijl meeneemt en dat afdelingen in staat
>stelt om een site op internet te zetten. Ik zou niet weten waarom
>we niet www.d66.nl/afdelingen zouden kunnen maken. Dat zou hooguit
>ruimte op de server kosten en daar kun je dan als afdeling voor
>betalen, het adres is in ieder geval wel duidelijk.
>
>Mijn voorstel is om voor het volgende congres een motie hiertoe voor
>te leggen, waarbij mijns inziens een kostenneutrale deal voor het
>HB kan worden meegenomen. Ideetje?
>
>Groetjes, Inge

Prima idee, mijn steun heb je. Ik maak overigens ook gebruik van de
d66.nl/afdeling/beijer  link. Werkt prima.

Groet,

John Stuurman,
Oud-Beijerland.

wethouder Sozawe etc.
Oud-Beijerland.
d66.nl/afdeling/beijer (Afdeling Oud-Beijerland/Korendijk)
Adres:
Israëlsdreef 12,
3262 NA Oud-Beijerland
tel. 0186-618853