PS

Eric Willem Ertmann e.w.ertmann at STUDENT.UTWENTE.NL
Fri Mar 5 22:31:02 CET 1999

>Staatsrechtelijk is het anders, maar de facto wordt de eerste kamer
>rechtstreeks gekozen en de provinciale staten indirect.

Helemaal mee eens. Ik ga echt niet voor die rare lui in Zwolle naar de
stembus (hoewel het alleen maar de straat oversteken is) en dan helemaal
niet om op D66-Overijssel te stemmen. Ze namen niet eens de moeite om
tijdens de campagne naar Enschede te komen!!!! Ik ging stemmen om indirect
op Jan Terlouw te stemmen. Overigens is de weigering van D66-Overijssel om
naar Enschede te komen (waar nota bene een van de prominente
campagneteamleden woont) weer tekenend voor de mate waarin Zwolle en
Enschede zich met elkaar verbonden voelen.

Groeten
Eric Willem Ertmann
Enschede (tegen twentestad en voor provincie Twente)