ongeadresseerd drukwerk

M. van Barschot mvbarschot at VOACZ.COM
Mon Mar 1 17:07:09 CET 1999

Robert-Jan schreef:

<knip>

> Je kunt nog even voor de statenverkiezingen, Michiel. Ik heb
> net vanavond
> een deel van mijn wijk in Utrecht gelopen en als folderaar
> wordt je wat moe
> van alle deuren die je voorbij moet vanwege de nee/nee en
> nee/ja stickers;
> hele flathallen vol brievenbussen, vroeger dankbaar want dat
> werkte snel,
> nu allemaal bestikkerd.
> Ik denk eigenlijk dat de groep mensen die wij (willen)
> aanspreken voor 90%
> zo'n stikker op de brievenbus heeft, de laatste jaren is het merkbaar
> [...]

Beste Robert-Jan,
Uit eigen ervaring kan ik je indruk over die brievenbusstickers bevestigen.
Ik heb ooit stukken rondgebracht aan alle leden in de afdeling. Daarbij viel
het mij op dat zij bijna zonder uitzondering zo'n sticker op de brievenbus
hebben. Onze doelgroep is dus via huis-aan-huis folderen niet of nauwelijks
te bereiken.

Mark van Barschot
Gorinchem