VVD en D66 samen?

Inge Hagens inge at CISTRON.NL
Mon Mar 1 16:01:26 CET 1999

> Adoe, met Heleen Dupuis in een partij? In *een* land is al zo erg..!
> Meer serieus: bekijk het VVD-program en zoek dan op het
> trefwoord sociaal. Einde discussie, lijkt me zo.

Het gebruik van een trefwoord sociaal of het niet gebruiken ervan is nog geen
garantie voor al dan niet sociaal zijn van een partij. Het lijkt me niet dat
het gezicht van een partij bepaald wordt door woorden, maar veeleer door daden!

Hiermee begint dus pas de discussie, ipv dat die eindigt!

Inge Hagens
D66 Cuijk