Duurzaam

Pauline van Tets paulinevt at IC.UVA.NL
Mon Mar 1 10:48:48 CET 1999

beste Louwrens,
Dat lijkt mij bijzonder interessant en de moeite waard om te volgen, maar
ja, afstand en tijdstip  ....... voor de werkende mens een onoverbrugbaar
obstakel.
Gaan/kunnen jullie (de RUG) die colleges wellicht ook in wijdere kring
toegankelijk maken via internet?

Pauline vT

*  Pauline van Tets             * e-mail: paulinevt at ic.uva.nl

*  Informatiseringscentrum    Universiteit van Amsterdam
*  telnum: +31-20-525 2386/2741
*  slakkenpost: Turfdraagsterpad 9, NL-1012 XT, AMSTERDAM