D66 haalt uit naar PvdA

Atilla Arda arda at CISTRON.NL
Mon Mar 1 10:08:59 CET 1999

Zoals iedere ochtend wordt ik wakker met het radiojournaal. Vanochtend
was het niet anders. Nou, niet helemaal. Openingsbericht: D66-leider De
Graaf haalt uit naar de PvdA. Mijn dag kan niet meer stuk. Later lees ik
in de Telegraaf op Internet meer over de actie van Thom.

Terecht wijst Thom op het gevaar dat de PvdA te groot wordt. Impliciet
zegt hij natuurlijk ook dat wij niet te klein mogen worden. En waarom
zou het een probleem zijn dat de PvdA groot wordt? Omdat ze arrogant
zijn. Inderdaad.

Niet alleen in Den Haag, maar ook in Amsterdam. Brezjnev aan de Amstel
is misschien wel enige tijd weggeweest, maar is zeker weer terug. Elk
constructief voorstel van D66 (en VVd) om CNN, MTV en Eurosport op de
kable te houden, hebben ze geblokkeerd. En Bolkestein kon geen
voorzitter van de Kunstraad worden.

Ik ben blij met de actie van Thom en weet zeker dat het een positieve
invloed heeft op het resultaat van a.s. woensdag. Steunbetuigingen
kunnen worden gestuurd naar Thom (mailto:Th.deGraaf at tk.parlement.nl).
--
Atilla Arda             D66-fractie Gemeenteraad Amsterdam
http://arda.op.het.net  http://www.d66amsterdam.com