Theater en Folders

Andor Admiraal admiraal at ADN-INTERNET.COM
Mon Mar 1 08:48:14 CET 1999

At 00:48 1-3-99 +0000, Theo Veltman wrote:
>TV, radio, margriet, pcworld, FEM, financieel dagblad, verenigingsbladen
>etc Daar scherpe boodschappen, gericht op de doelgroep?? Vereist
>coordinatie en organisatie.

Het is misschien even wennen dat we opeens weer een klein partijtje zijn en
dus minder aan bod komen. Maar zo vreselijk is het allemaal niet. TV: zag
Francien Giskes twee weken geleden bij Het Lagerhuis, radio: hoorde Thom de
Graaf dit weekend bij Spijkers met koppen; Margriet: stond een uitgebreid
interview met Thom in de Margriet van vorige week;....

We doen het dus helemaal niet zo slecht dunkt mij...

Hoi,
Andor.