Afdeling Cyberspace (HB uitwerken aub)

SM de Jong sm.de.jong at HETNET.NL
Wed Jun 30 20:01:48 CEST 1999

>Dit kan je opvangen door een electronisch lidmaatschap. Leden hebben dan
>stemrecht, niet leden mogen wel meedebatteren, maar hebben geen stemrecht.
>Werkt misschien zelf ledenwervend.

***Ik als niet-lid van D'66, maar wel van deze lijst, wil toch even kwijt, dat een dergelijke verdeling van mate van inspraak ('macht'), zeker niet ledenwervend zal zijn. Mij zal het in ieder geval een gevoel geven, nu helemaal buitengesloten te worden, en ik zou juist mijn interesse verliezen. Op zich is zo'n cyber-afdeling gezien de moderne tijd een goed idee, daar hoor je mij niet over, maar de manier waarop er weer allemaal plannen worden bedacht (en misschien nog wel uitgevoerd ook!!! Hoewel....d'66 heeft er zelf ook nog wel een handje van om iets te zeggen, maar het uiteindelijk niet iets anders te doen, dus waarschijnlijk zal dit internetplan ook weer totaal anders uit de bus rollen dan het nu is!), de manier waarop dus, vind ik niet echt vriendelijk. Een soort 'lekker puh-mentaliteit' van: jullie als niet-leden kunnen beter maar opstappen, want je hoort er toch niet bij! Groet, groet, Sigrid de Jong.