EO-jongerendag

Mimy Sluiter manx1 at WXS.NL
Wed Jun 30 18:14:59 CEST 1999

Hallo iedereen,
Ter info - alle statenleden en kamerleden (in ieder geval die in Noord
Holland voor zover ik weet) hebben een uitnodiging voor de 25e jubileum
jongerendag gekregen van de Evangelische Omroep. Op die dag was echter
ook de ledenvergadering van D66-Bussum waar ik de voorkeur aan gaf om te
zijn. Overigens was ook Joost daar aanwezig na afloop van zijn bezoek en
heeft aan de aanwezigen verteld over zijn ervaringen.
Mimy Sluiter
Statenlid NH
Bussum

--