Twentestad

Chido Houbraken C.I.L.Houbraken at DNB.NL
Tue Jun 29 12:33:31 CEST 1999

>Nou hoor/zie/lees ik dat D66 (Eerste kamerfractie) tegen Twentestad is
>omdat Kohnstam geen burgemeester is geworden. Nou meen ik mij te
herinneren
>dat de TK-fractie ook al tegen was, maar op meer inhoudelijke gronden.
>Hoe kan het dan dat ik in de krant en op teletext lees dat D66 ineens
tegen
>is omdat Kohnstam geen burgemeester is???
>Dit lijkt mij toch wel het summum van niet volgens de "gewoonte van D66"
>een standpunt innemen.

Ik mag hopen dat er als de donder een duidelijk perscommunique de deur
uitgaat, zodat in ieder geval de serieuze media dit beeld kan herstellen.
Maar ja, ik zal wel weer stuurman aan wal zitten spelen...

Groet,

Chido Houbraken

Externe E-Mail wordt door DNB niet gebruikt voor het aangaan van
verplichtingen
Any e-mail messages from The Nederlandsche Bank are given in good faith but
shall not be binding nor shall they be construed as constituting any
obligation on the part of the Bank