De Graaf: kritiek Bakker 'wat zwaar'

Chido Houbraken C.I.L.Houbraken at DNB.NL
Tue Jun 29 10:41:58 CEST 1999

---------------------- Forwarded by C.I.L. Houbraken/DNB on 29-06-99 09:41
---------------------------

C.I.L. Houbraken
29-06-99 09:30

To:   Marc-Alexander Fluks <FLUKS at astro.uva.nl> @ INTERNET
cc:
Subject:  Re: De Graaf: kritiek Bakker 'wat zwaar'  (Document link not
      converted)

> Uit woede over de handelwijze van Peper
 >dreigt D66 in de senaat de vorming van
> Twentestad te blokkeren. PvdA en VVD
> hebben zonder D66 geen meerderheid.

Als ik mij goed herinner, is er op het laatste (?) congres iets gezegd over
Twentestad. En als ik niet abuis ben hield de boodschap toen in dat het
vormen van Twentestad zonder de wil van de betreffende burgers geen goed
idee is. Volgens mij voert de EK-fractie gewoon de wil van de leden uit en
die wijkt af van het regeeraccoord. Maar dat mag in de EK, tegenwoordig.
De EK-fractie heeft alleen gezegd dat ze niet zullen buigen voor het
machtswoord van Peper. En niet dat ze tegen Twentestad zijn vanwege het
vorige machtswoord van Peper.

Let wel, ik kan het natuurlijk vooledig fout hebben.
Maar als bovenstaande klopt, WAAROM HEBBEN WE DAT DAN NIET IN DE MEDIA
GEHOORD, GEZIEN OF GELEZEN !!!

Moeten we dan ook echt ALLES weer vanuit de basis opbouwen ?

Groet,

Chido Houbraken

Externe E-Mail wordt door DNB niet gebruikt voor het aangaan van
verplichtingen
Any e-mail messages from The Nederlandsche Bank are given in good faith but
shall not be binding nor shall they be construed as constituting any
obligation on the part of the Bank