1 mailtje is genoeg

Armando N. Maglio a.n.maglio at STUDENT.UTWENTE.NL
Mon Jun 28 23:28:01 CEST 1999

Rik Jungmann schreef:

> Beste leghoenders,

huh?
ja.... hetzelfde

> Ik krijg steeds twee of soms zelfs drie keer hetzelfde mailtje.

Aah, wat zielug!

> Ga ik kijken hoe dat komt, dan blijkt dat er bijv. 2 mailtjes verstuurd zijn
> met in ieder mailtje TO: of CC: D66 list.

interessant joh! wat bent u slim zeg, dat u dat in al uw wijsheid doorziet!

> Kunnen jullie ietsje zorgvuldiger zijn in je adressering? Als je iets via de
> list krijgt, beantwoordt het dan ook alleen naar de list en niet ook naar de
> afzender met nog een keer cc aan de list of erger.

bla bla bla... gaaaaap!

> Ik moet anders zoveel deleten... :-)

ja, en? heb ik daar last van?

> (Het effect is wel dat alles er veel erger uitziet als je 32 mailtjes binnen
> krijgt i.p.v. 16. Je denk dan dat er nu echt brand is uitgebroken....)

moet je 112 bellen i.pv. ons lastig vallen met die onzin

> rik.jungmann at wxs.nl

staat ook boven het bericht!

In het kort: iedereen weet hoe vervelend het is om onzinnige e-mailtjes te
ontvangen, vooral als ze dubbel zijn, maar om dit nou via deze lijst te posten
lijkt mij onzinnig. Ik geef toe dat dit e-mailtje ook onzinnig is, maar laat
iedereen nou eens stoppen met die onzinnige dingen.

Met de meest vriendelijke groeten,
Armando N. Maglio

--
I don't believe we ever need to change friends, as long as
we understand that friends change.