Bolkestein-Sorgdrager

Chido Houbraken C.I.L.Houbraken at DNB.NL
Mon Jun 21 11:50:41 CEST 1999

Henk Vreekamp:
EU-commissaris [...]

>Absoluut! Ik ben het meestal van harte met hem oneens, maar ik verkneukel
>me nu al bij de gedachte van de Bolk in de Brusselse porceleinkast. Ik
>hoop dat hij eens wat vuurwerk gaat laten zien!

Ja, lachen. En met een beetje geluk gaat-ie ook nog een paar keer flink op
      zijn pedante smoel. Es kijken wat er overblijft van zijn kritiek op
      Van Mierlo, die volgens hem zo'n slecht inzicht in de buitenlandse
      politiek had. En nog veel leuker: wat doen we binnen de ELDR met een
      motie van het EP om de Bolk naar huis te sturen ?

Ik verkneukel mij reeds nu bij de gedachte van de speech van Lousewies !
      Dat wordt leuk vuurwerk in Nederland.

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken

      Externe E-Mail wordt door DNB niet gebruikt voor het aangaan van
      verplichtingen
      Any e-mail messages from The Nederlandsche Bank are given in good
      faith but shall not be binding nor shall they be construed as
      constituting any obligation on the part of the Bank