Radeloos, Redeloos, Reddeloos?

cathja maas maas0311 at WXS.NL
Wed Jun 16 09:18:16 CEST 1999

Ernst Debets wrote:

> Bovenstaande kenschetst denk ik het meeste de toestand van onze club in de
> afgelopen maanden:
> De leden zijn radeloos: we verliezen en zijn niet in staat het tij te keren.
> Bestuur en TK fractie zijn redeloos: behoeft eigenlijk geen uitleg als je de
> stortvloed van mailtjes over referendum, Apotheker en Bijlmerenquete uit je
> postbus vist.
> Reddeloos: Wie staan er op om de club te redden ?
Wat dacht je van wijzelf. Er zijn al genoeg mensen die inzien dat het zo
niet verder kan en dat wij iets moeten doen. Zullen wij proberen een
clubje bij elkaar te krijgen?

> Ik vraag mij af wat onze raadsfractie met de laatste Haagse capriolen aanmoet
> cq. hoe we dit aan de kiezers moeten uitleggen...
Was vorige week ook nog mijn probleem. Inmiddels heb ik besloten dat ik
het niet meer probeer. Ik ben aanspreekbaar op wat wij hier in
Driebergen doen. Niet op het Haagse gestuntel
> Het wordt ons niet echt makkelijk gemaakt, en af en toe kan ik zelfs de neiging
> niet onderdrukken om maar uit deze club vandaan te stappen als het op deze
> manier verder moet gaan....
Dat hoeft niet zo verder te gaan. Daar zijn wij zelf bij
> Ik begrijp uit diverse bijdragen op deze lijst dat er ook genoeg anderen binnen
> deze club zijn die het opdeze manier niet meer zien zitten...
Inderdaad, maar zijn die mensen ook bereid hun ongenoegen te vertalen in
concrete aktie
kop op, Cathja Maas