Wij zijn met vakantie

SLIEDREGT R. VAN r.vansliedregt at TEBODIN.NL
Thu Jun 3 14:56:34 CEST 1999

beste Chido, waarde mede-geadresseerden,

het zou handig zijn geweest als je in dit meeltje het juiste mobiele nummer had
opgenomen. Ik schrok me net het leplazarus toen ik onverwacht werd
geconfronteerd met de voice-mail van een zekere "Lusjaano".

Voor de duidelijkheid: ChidoenHanneke's mobiele nummer is: 06 - 28234940

En staat dat ding eigenlijk ooit wel eens aan? Ik krijg net voor het eerst
Hanneke aan de lijn, tot dusver was het altijd de voice-mail. Een soort
draagbaar antwoordapparaat eigenlijk.

Met vriendelijke groet en een fijne tijd toegewenst daar in Praha.

remco

C.I.L.Houbraken at DNB.NL wrote:

> Wij zijn met vakantie tot en met 14 juni 1999. Wel mobiel bereikbaar op:
> 06-28234049 (alleen in noodgevallen, ja !).
>
> Gegroet, harde werkers.
>
> Chido Houbraken en Hanneke van Aalst-Houbraken
>
> Externe E-Mail wordt door DNB niet gebruikt voor het aangaan van
> verplichtingen
> Any e-mail messages from The Nederlandsche Bank are given in good faith but
> shall not be binding nor shall they be construed as constituting any
> obligation on the part of the Bank

This e-mail message is for easy communication purposes only. The
contents of this message do not create legally binding commitments.