Zuid-Holland als grootinvesteerder

Joris van den Wittenboer J.van.den.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Thu Jul 29 13:44:17 CEST 1999

Hallo allemaal,

ben even verstoten gewwest van de mailinglist. Dit omdat ze na
vele jaren bij de universiteit besloten hebben mijn volledige naam te
honoreren in mijn e-mailadres. Dit wist ik niet waqardoor ik de
oproep tot mindering van mailtjes wel erg vond aanslaan. Plots
niets meer. Na een paar dagen maar eens wat dingen geprobeerd.
Niets kwam aan. Enfin. Mijn adres is dus veranderd. Nu
J.van.den.Wittenboer.st at ppsw.rug.nl
Betekend dat ik me overal opnieuw voor moet inschrijven.

Ook nog een korte inhoudelijke opmerking

Mark schreef:
> Nee, de lagere overheden worden niet gecontroleerd door de Algemene Rekenkamer.
> Daarvoor worden momenteel wel plannen uitgewerkt. Hetzelfde geldt voor de Europese
> geldstromen.

Gemeenten kunnen wel zelf een vorm van een rekenkamer
instellen. In sommige gemeenten gebeurd dat. Bij de een wat
onafhankelijker dan de andere.

Treating someone second-class will never get first-class results