Stichting LEF

Hesseling dehessel at XS4ALL.NL
Tue Jul 20 14:48:33 CEST 1999

Beste Brendan Thesingh,

Via-via kreeg ik je vraag op de lijst door over de stichting LEF - vandaar
en wegens vakantie de vertraging in het antwoord. Ik kan er kort het
volgende over zeggen.

Er bestaat inderdaad sinds kort het idee om de stichting LEF op te richten
vanuit Opschudding en NietNix. Dit is vooral nodig om subsidies te kunnen
ontvangen voor losse gezamenlijke aktiviteiten. Het is _niet_ de bedoeling
dat Opschudding en NietNix fuseren o.i.d. . Doelstelling van de stichting
zou iets moeten worden als 'het bevorderen van sociaal-liberale politiek in
Nederland en zo mogelijk daarbuiten'.

In de hoop je hiermee voldoende antwoord te hebben gegeven, met vriendelijke
groet,

Dennis Hesseling
Opschudding

PS. Mocht je nog verdere vragen hierover hebben dan graag ook een cc'tje aan
dehessel at xs4all.nl, ik sta namelijk zelf niet op de lijst.