Adieu

Elwin Lammers elammers at XS4ALL.NL
Fri Jul 16 18:33:59 CEST 1999

Ik heb lang de hoop gehad dat deze lijst een middel kon worden waardoor de
TK-fractie contact zou kunnen onderhouden met de D66-achterban. Ik kan niet
anders dan constateren dat deze lijst een dergelijke rol niet echt (echt
niet) vervult. Ik kan mijn tijd, denk ik, wel beter besteden dan twee uur
lang bijna 300 mailtjes checken of er nog iets interessants tussen zit als
ik anderhalve week weg ben geweest. Ik haak ook af.

Elwin Lammers