Re: [D66] Auserwählt statt gewählt

Ariean van de Groep jvdgroep at WORLDONLINE.NL
Wed Jul 14 23:23:02 CEST 1999

>Droom lekker door Ariean,
>Als je,zoals bij ons al van oudsher met de PvdA te maken hebt op
gemeentelijk
>niveau, dan weet je waarom ik van de gewraakte uitspraak van Belinfante
>kotsmisselijk wordt!
>
>Mvg,
>Ernst Debets/D66 Zaanstad

Voor alle duidelijkheid: Ik geloof best dat de PvdA tekenen van
machtswellust is gaan vertonen en dat dat ook blijkt uit een wat arrogante
houding naar andere partijen toe(macht corrumpeert, nietwaar?). Maar dat
gevoel is niet gebaseerd op enkel de uitspraak van Belinfante (zie mijn
bericht eerder vandaag). Jij hebt kennelijk meer slechte ervaringen met deze
machtswellust (ook in de gemeenteraad) en dus kan ik me voorstellen dat het
gewraakte citaat je in het verkeerde keelgat schiet.

Overigens wel interessant is, denk ik, welke tekenen van machtswellust de
gemeentelijke PvdA fractie in Zaanstad jou zo plagen. Dus help me wat dat
betreft eens uit de droom. Ik denk dat dat echt iets toe kan voegen aan de
discussie want het zit je blijkbaar erg hoog.

Een vriendelijke groet en sterkte,

Ariean van Groep