badgasten (was: D66 wil opheldering polizei)

D Sundman dsundman at NETLAND.NL
Sat Jul 10 14:03:37 CEST 1999

Dirk Sundman:

In wat opzicht gaat de Duitse politie de badgasten 'assisteren'?
Wat moet ik me bij dat 'assisteren' voorstellen?
En is dit iets dat onze eigen heldhaftige mannen en vrouwen niet
aankunnen?

Ik bedoel maar..