[D66i]: Nw.: Lastige afwezing / Re: Van Duitse gastagenten naar f*ck the police

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Fri Jul 9 16:16:52 CEST 1999

Beste Roland en anderen,

Ik reageer in deze mail op het berichtje van Roland.

BERICHT VAN ROLAND
Ramon,

Zeker punten om aandacht aan te besteden, maar ik denk dat het toch
voornamelijk gaat om het strand en direct omgeving. Enfin, dat soort
zaken kunnen gewoon (en moeten gewoon) goed afgesproken zijn. Het 8 uur
journaal refereerde gisteren al aan de bezwaren die naar voren zouden
kunnen komen 'omdat' het Duitsers zijn.

=> Daarom ook mijn mailtje !

Om dan een ander onderwerp aan te snijden: Een Nederhop band heeft
problemen met de politie gekregen omdat de zanger van de groep 'fuck the
police' scandeerde toen er ongeregeldheden tijdens het concert
ontstonden. het lijkt erop dat de discussie over rapmuziek en de inhoud
van muziek an sich misschien naar Nederland wordt verplaatst. Wat vinden
de medelijsters hiervan?

=> An sich ? ;-)

=> Over het andere onderwerp:
?     Was de politiek al aanwezig ? Want dan is het een overtreding ?

!     Discussie is altijd goed. Inhoud van muziekteksten ligt moeilijk. Wat
vind je belangrijker: vrijheid meningsuiting of het niet beledigen van je
medemens ?

TOT ZOVER DE MAIL VAN ROLAND

Wat ik als reactie schrijf bij het ! is lastig. Dit zal bij elk geval apart
bekeken moeten worden...

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Check ook: