D66 wil opheldering over Duitse agenten op strand

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Fri Jul 9 15:23:50 CEST 1999

Zou de consternatie niet komen omdat het Duitse politieagenten zijn ?

[ik zelf heb niks tegen Duitsers of Duitsland, maar kan me wel enige
opwinding voorstellen]

groet,
RAMON

----Original Message Follows----
From: "Marc Enschede" <enschede at xs4all.nl>
To: "'D66 Politiek Debat'" <d66 at nic.surfnet.nl>
Subject: D66 wil opheldering over Duitse agenten op strand
Date: Fri, 9 Jul 1999 10:17:07 +0200

Wat nu weer?

Da's toch prachtig. Een paar Nederlandse agenten die helpen aan de Costa's,
een paar Duitse vrienden in Zandvoort, enz. Ik vind het een goede
ontwikkeling dat we onze Europese polities een beetje mee laten reizen naar
oorden waar veel van hun landgenoten zijn.

En de bevoegdheden? Dat was duidelijk op het journaal te horen: geen.

Misschien moeten we juist eens afspraken maken over Duitse agenten die in NL
tegen Duitse badgasten kunnen optreden, etc.

Groeten,
Marc.