voortrekkersrol Rotterdam/Schiphol

J.L. Swarte jlswarte at MULTIWEB.NL
Wed Jul 7 16:08:36 CEST 1999

Ieder onderzoek wijst wel weer iets anders uit m.b.t. de Betuwelijn maar
m.n. de onderzoeken uit de Milieuhoek zijn niet altijd even betrouwbaar. Hun
onderzoeken hebben ook ten doel de geldstromen in tact te houden en met
onderzoeksresultaten wordt daarom wel eens de hand gelicht. Het belang van
Rotterdam en Schiphol is groot voor onze economie en volgens mij is dat
eenvoudig uit te rekenen voor een beetje econoom. Laten we eens nagaan wat
het aandeel Rotterdam/Schiphol in het BNP is. We moetn daar wel de
resultaten van de logistiek bijtellen lijkt me. Volgens mij zijn die
resultaten gigantisch.
Joop Swarte