Betalen voor de AVRO? Trigger

Eric Willem Ertmann e.w.ertmann at STUDENT.UTWENTE.NL
Wed Jul 7 09:17:13 CEST 1999

>Wat Radio1 betreft, daar kan inderdaad nog veel veranderen. Meer berichten
>overdag, meer korte bulletins en minder zuil-getinte reportages overdag.
>Dat soort dingen zijn m.i. meer op zijn plaats in de avond. Verder een
>idee waar ik de credits aan een vriendin van mij voor moet geven: continue
>herhaling van 'Het oog op morgen' op radio 1 of 2: dat kanaal wordt toch
>dubbel gebruikt 's nachts.

Als ze dat dan ook nog met NOVA/DenHaagVandaag doen op Ned. 1 of 3
(sportjournaal en NOSjournaal van 8 en 10 heb je na de eerste keer ook wel
gezien)

Ben ik het ook al volkomen mee eens! Ik ben ook niet erg blij dat ik
ongeveer 4% van mijn vaste inkomsten (stufie) aan tros- en avroprogramma's
moet uitgeven.

Eric Willem Ertmann