Raadslijst

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.DEMON.NL
Wed Jul 7 01:29:44 CEST 1999

Erik,

Ik krijg de indruk dat je niet altijd in gaten hebt dat je replies
vaak naar deze lijst gaan (dat is de default op deze lijst, wanneer
de auteur niet zelf een Reply-To header toevoegt) ipv naar de auteur?
Er komen nogal wat berichten van je binnen met vergelijkbare strekking.

Ik kan het natuurlijk mishebben, ik heb ze niet allemaal even aandachtig
gelezen in deze dagen van hooggebruik :-)

Groetjes,
--
| Henk van Lingen                                                      |