mini-interview

Arie Dirkzwager aried at XS4ALL.NL
Tue Jul 6 12:11:46 CEST 1999

At 23:23 5-7-99 +0200, karino wrote:
>Hallo,
>
>Voor het tijdschrift NetMagazine (septembernummer) ga ik vijftig mensen
>vragen naar wat zij sexy sites vinden
>
>Let wel: sexy staat in dit geval in een heel brede context. dat kunnen sites
>zijn met al dan niet half ontklede mannen of vrouwen, maar ook en vooral
>omdat er geweldige informatie is te halen, of omdat een site er
>superflitsend of onvergetelijk uitziet.  Zeg maar sites waar je een beetje
>van gaat flowen (begrip uit CARP)
>
>Het enige dat ik wil weten is:
>
>- naam
        Arie Dirkzwager
>- beroep
        Psycholoog
>- en de URL
        Geen behoefte aan wat voor sex-site ook - gebruik Internet voor betere
zaken en heb ook geen last van sex-sites die m.i. (net als de sex-boekjes
bij de sigarenboer) genegeerd moeten worden. Ik hoop dat je dit standpunt,
met verwijzing naar http://www.db.nl in je artikel goed uit de doeken wilt
doen - er is veel te veel upheaval over sex op Internet.

>En als je zelf nog meer mensen weet die hetzelfde willen zeggen, laat ze me
>allemaal maar mailen.

        Ze zijn zelf mans genoeg als ze dit lezen.

Arie

For discussions on political issues in the Netherlands join the PNYX,
http://www.db.nl/pnyx (language Dutch, all citizens and members of
parliament are represented there independent of their membership of any
political party).

  Accept that some days you are the statue, and some days you are the bird.
  To-day is to-morrow's "yesterday": build good memories and all evil will
be past.