Start Platform-D66-lokaal. Meld je nu aan!

Erik Boog E.Boog at CABLE.A2000.NL
Tue Jul 6 00:40:33 CEST 1999

Beste mensen op deze lijst,

Bedankt voor jullie reacties.Naar aanleiding van de via deze lijst en de
direct aan mij geadresseerde reacties denk ik dat het volgende het beste
is:

1) Over te gaan tot een Platform-D66-lokaal (mailinglijst).

2) Vooralsnog dit een open mailinglijst te laten zijn voor een ieder die
actief is op gemeentelijk niveau of geïnteresseerd is in lokale
politiek. Dus in principe voor het D66-kader (wethouders, raadsleden,
deelraadsleden, steunfractieleden, bestuursleden) maar ook open voor
andere belangstellenden.

3) De mailinglijst is primair een platform voor het lokale D66-kader om
onder meer ideeën, voorstellen, raadsstukken, bijdragen en ervaringen
uit te wisselen. Het dient als vraagbaak en als discussieplatform.

4) Berichten worden direct verzonden naar de lijst zonder tussenkomst
van een beheerder.

5) Een aankondiging van de mailinglijst zal aan alle raadsfracties en
-indien niet aanwezig- afdelingsbesturen worden verstuurd. Daarnaast
komen er enkele algemene aankondigingen binnen de reguliere D66-kanalen.

6) De mailinglijst wordt niet buiten D66 aangekondigd, komt niet in
overzichten van mailinglijsten en blijft daarmee in hoge mate een
interne D66-mailinglijst.

7) Na enige tijd wordt de werking van de mailinglijst geëvalueerd en
kunnen aanpassingen voorgesteld worden.

Ik begrijp dat de meningen verdeeld zijn over de uitvoering (vooral
open/besloten mailinglijst), maar ik stel voor gewoon maar eens te
beginnen. Aanpassingen zijn altijd mogelijk. De uitvoering zoals
hierboven omschreven komt tegemoet aan de wensen van de meeste mensen
die reageerden.

Laten we van de lijst een succes maken! Ik heb inmiddels een
mailinglijst gemaakt:

Geef je nu op via: http://www.onelist.com/subscribe/Platform-D66-lokaal

Aanmelden bij onelist is noodzakelijk, maar u hoeft geen persoonlijke
gegevens door te geven. Doe dit dan ook niet!

Erik Boog, raadslid D66 Hilversum.