AW: Vraagje aan allen

Joris van den Wittenboer J.van.d.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Mon Jul 5 15:27:02 CEST 1999

Marc-Jan schreef:
> Ik weet niet precies wat je met het opschuddingsblad bedoeld, als het gaat
> om de in de motie genoemde nieuwsbrief dan vraag ik het me ook af. Ik kan me
> voorstellen dat het opzetten van een dergelijke nieuwsbrief tijd en met name
> geld kost maar wanneer het HB de moties serieus had willen uitvoeren en dit
> als probleem signaleerde dan hadden ze daar toch op het voorjaarscongres
> mededeling van kunnen doen. Bedoelde je met opschuddingsblad het digitale
> memo van Opschudding zie dan het mailtje van Herman!

Nee, ik bedoelde (en bedankt voor de motie) de nieuwsbrief. Qua
tijd is het toch helemaal niet zo moeilijk om in een half jaar zo'n
blad uit de grond te stampen. Zeker als de voorbereidingen al
gedaan zijn. Zo'n motie zie je aankomen. Bij mij bestond wel het
gevoel dat de Dixit nav die motie ontstaan was.

Groeten,
Joris van den Wittenboer.

Aans luu binn'n ook luu.