Vraagje aan allen

Joris van den Wittenboer J.van.d.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Mon Jul 5 14:43:47 CEST 1999

Herman schreef:

> Dat laatste is wat Dixit betreft zeker niet waar, ik heb van
> Opschudders eigenlijk voornamelijk skeptische geluiden gehoord over
> de introductie van dit blad. Het plan voor Dixit dateert volgens mij
> ook van vóór Opschudding.
>
> Opschudding heeft inderdaad gepleit voor vaker verschijnende
> partijmedia om de interne partijdiscussie te bevorderen, maar
> persoonlijk heb ik dat altijd opgevat als een pleidooi voor
> vervanging van de Democraat door iets dat én vaker verschijnt én meer
> echte inhoud heeft.

Bedankt voor de snelle reactie. De negatieve geluiden over dixit heb
ikzelf nooit gehoord. Dixit is volgens mij wel uitgekomen na de
motie hierover. Dat de plannnen er dan al lagen is natuurlijk goed
mogelijk. Misschien hebben de bestuurders wel geprobeerd om
ook met dit nieuwe blad aan de gevoelens van opschudding
tegemoet te komen. Er moest immers toch een nieuw blad komen.
En als dit niet zo is. Waar blijft het opschuddingsblad dat deze
functie dan wel zal gaan vervullen????

> Herman Beun
> (kersvers redactielid Idee ;-)
Gefeliciteerd.