Onhoorbaar HB

Arjan Stoffels astoffels at LEIDERDORP.NL
Mon Jul 5 10:25:59 CEST 1999

De Mr X. die je bedoelt heeft een naam (i.e. Mario Fruianu) en zit pas
sinds het congres in Gouda in het HB. Enig krediet mag je 'm dus best
wel geven, gezien het feit dat 'ie op dit moment niet echt op een
rijdende trein kan springen.

Tja, en wat ze verder vinden van de 'aardige plannetjes'? Ik weet het
niet. Ik krijg in elk geval niet de indruk dat de lijst op enigerlei
wijze serieus wordt genomen. Helaas.

Met vriendelijk groet,
Arjan Stoffels

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:    henk vreekamp
Verzonden:      maandag 5 juli 1999 1:36
Aan:    D66 at NIC.SURFNET.NL
Onderwerp:      Re: [D66] DIXIT is EXIT

Beste Mark,

Ik heb destijds Dixit bekritiseerd als gebakken lucht. Achteraf zou ik
wel
eens willen weten wat dat bladenplan inhoudt. Ik vermoed dat meer mensen
die
de spaarzame partijlectuur consumeren dit plan hebben gemist. Een
alineatje
of twee? Alvast dank namens de Bond van Voddenrapers!

Terzijde: mij valt trouwens op dat we nooit wat horen van het
hoofdbestuur,
behalve als het gaat om Mr. X-jes die adresjes willen verzamelen op de
eigen email. Wat vinden hoofdbestuurders eigenlijk van de soms aardige
plannetjes op deze lijst? Bestaat dat bestuur eigenlijk nog nu de door
Van
Boxtel luid vervloekte Tom Kok zich met een keurige smoes heeft
teruggetrokken?

Henk Vreekamp, Utrecht