DIXIT is EXIT

Dirk van der Woude vdwoude at CISTRON.NL
Mon Jul 5 07:32:46 CEST 1999

Mark van Barschot wrote:

> Zojuist heb ik enige relevanyte stukken teruggevonden. Ik zal even tijd
> nodighebben om me weer in te lezen.
> Daarna wil ik het bladenplan best even kort uiteenzetten.

Een kernvraag op deze lijst - en in onze club - lijkt
me te zijn "waar zit het lek?".
De gang van zaken rond dit bladenplan is wellicht
een goed pars pro toto. Ofwel: ik ben zeer benieuwd
naar je uiteenzetting. Mag ik er voor pleiten een en ander
vooral te zien als een inzicht biedende illustratie van wat
er beter zou kunnen en minder als een basis om alsnog
met deze en gene af te rekenen? (maar als er
verantwoordelijkheden te nemen zijn, moet dat
vanzelfsprekend wel gebeuren).