Re; kennisnet? Knutselnet bedoel-u

Ursie Lambrechts u.lambrechts at WXS.NL
Sun Jul 4 10:21:57 CEST 1999

Beste Arie,

Fijn dat je zo snel reageert, dan kan ik het ook snel recht zetten.

Als je aanwezig was bij de behandeling van Kennisnet op 30 juni en daar
lijkt het op dan weet je dat

1) Er nog geen definitief besluit ligt (het contract moet immers nog
getekend worden)
2) Ik 10 gulden een waardeloze deel zou vinden zoals ik de minister ook
te verstaan heb gegeven.
3) De minister inmiddels  heel goed weet dat hijin semptember met een
deal van 10 gulden per ll voor de scholen niet hoeft aan te komen bij de
Kamer (in ieder geval niet bij D66)
4) De scholen anders niets gehad hadden.

Ik weet niet wat jij onder slap verstaat, maar steviger moties worden er
niet gemaakt.

MvG Ursie Lambrechts