AW: Oproep: Geef uw e-mail door aan de ledenadministratie

Marc-Jan Ahne MJAhne at KLUWER.NL
Fri Jul 2 11:00:20 CEST 1999

Dat geldt natuurlijk ook voor alle berichten op deze lijst, Mario vraagt ook
niet om hem die adressen te mailen maar naar het secretariaat. Mocht het nu
een fakebericht zijn dan is het enige probleem dat het secretariaat
misschien wat veel mailtjes krijgt. Het lijkt me dat dit door
afdelingsbestuurders veilig aan leden kan worden doorgegeven. Misschien zijn
er afdelingen die een adressenlijst met mailadres bijhouden?

Marc-Jan Ahne