Oproep: Geef uw e-mail door aan de ledenadministratie

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Fri Jul 2 08:04:59 CEST 1999

d66 at nic.surfnet.nl wrote:
>Ik wil een bericht als dit in principe wel doorleiden naar de leden
>van onze afdeling.
>
>Maar wel alleen als het komt van een adres dat ik herken als van D66.
>Dat geldt niet voor dit bericht: dus ik waag het niet om hier op te reageren.

E-mails kunnen van elke willekeurige afzender voorzien worden,
dus dat is zeker geen maatstaf. Het lijkt me zinvoller als het
sekretariaat (en andere officiele partijinstanties) overgaan tot
het gebruik van elektronische ondertekeningen, zoals PGP.

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>