Stemprocedure Cyber-afdeling D66

Mellonius, G.A. g.mellonius at GW.AMSTERDAM.NL
Thu Jul 1 18:09:18 CEST 1999

>  Het stemmen van een Cyber-afdeling van D66 kan zowel
> openbaar via deze lijst
>  geschieden en toch slechts toegankelijk zijn voor enkel
> D66-leden. Dat kan
>  door gebruik te maken van de NOPOST optie van het
> LISTSERV-programma van
>  LSOFT waarmee deze lijst draait.
>
>  enz.enz.enz.
>
>  Marc Fluks

1)  Stemmen kan dan alleen tijdens een vooraf bepaalde tijdsduur op een
bepaalde dag.
Hopelijk is die tijdsduur nogal lang. Niet iedereen is op een bepaald
ogenblik vrij om op het internet bezig te zijn.

2)  Gedurende deze tijdsduur werkt de lijst niet normaal. Je kan niet verder
discussieren. Of zie ik dit verkeerd?

3)  Je kan alleen stemmen vanaf _een_   e-mailadres. Diversen onder ons
gebruiken verschillende e-mailadressen.

Overigens vind ik het een heel goed idee zo'n cyberafdeling.

Glenn Mellonius
Gemeentewaterleidingen Amsterdam
Sector West Regelcentrum
Vogelenzangseweg 21