AangaandeScientology-Spaink

Thu Jul 1 02:41:57 CEST 1999

At 17:49 30-06-1999, Hein van Meeteren wrote:

>lijst-deelnemers primair op de inhoud en minder (ik zeg het voozichtig) op
>de persoon te spelen wordt genegeerd, sterker, vaak met een extra trap naar

Hein van Meeteren is zelf een van de personen die dergelijke oproepen
negeert. Hij zette zichzelf recent op de tweede plaats van een door
hemzelf samengestelde top 5 van etters op de desbetreffende lijst.

>beoogt: door de netiquette te breken en berichten van de ene lijst op een
>andere lijst te plaatsen, dus uit hun omgeving en context te lichten,

Ik heb geen *bericht* van de ene lijst op de andere geplaatst; ik heb
de contekst geschetst en een *citaat* gegeven, dat is alles. Op geen
enkele wijze maakt dit inbreuk op de netiquette. Citeren is vrij.
Hein van Meeteren begrijpt kennelijk niet alleen het verschil tussen
sociaal-democraten en sociaal-liberalen niet, hij begrijpt ook het
verschil tussen citeren en integraal overnemen niet.

Hein van Meeteren maakt wel *zelf* inbreuk op de netiquette, door pri-
veberichten van deelnemers aan deze lijst naar mij door te sturen.
U bent gewaarschuwd.

De 'discussie' is gesloten. Tenzij meneer Lodder nog iets wil zeggen.

Erik vdMb