nova, rekeningrijden en peilingen

Jeffreye Vossen jeffreye.vossen at WXS.NL
Mon Jan 25 17:44:47 CET 1999

De afgelopen week heb ik weer eens tijd gevonden om naar nova te kijken.
De D66-oogst van deze week: een verschrikkelijk optreden van een
D66-kamerlid waarin deze ons trachtte duidelijk te maken dat rekening-rijden
dé oplossing is voor het file-leed in Nederland. Ik schaam me nu nog voor
haar optreden waarin ze bij gebrek aan echte argumenten maar de ene
drogreden op de andere stapelde. En een enquete met vijf zetels verlies.
Heeft het een wat met het ander te maken?!
Niet direct misschien, maar toch....

Jeffreye Vossen