Standjes....

Mimy Sluiter manx1 at WXS.NL
Fri Feb 26 16:13:01 CET 1999

Erwin Keun schreef: << Aanstaande zaterdag 27 februari is D66 van 10.00
uur tot 16.00 uur aanwezig op de politieke markt onder het carillon te
Drachten. Iedereen is van harte uitgenodigd om onze stand te komen
bezoeken. >>
Andor Admiraal reageerde: << Nou ben ik wel benieuwd wat voor bijzonders
jullie in je stand hebben dat ik daarvoor helemaal naar Friesland zou
afreizen... kun je vast een tipje van de sluiter oplichten? >>

Een tipje van de *sluiter*??? Nou ja, nu je mij persoonlijk aanspreekt -
ik denk een prima groep actieve D66ers die het waard zijn om een
steuntje te krijgen. Hieronder onze lijst in Noord Holland waar D66ers
staan morgen. Heel veel succes Erwin en alle anderen!!!!!!!!!
Mimy Sluiter, statenlid en campagneleider Noord Holland

Op zaterdag 27/02 staat statenkandidaat JOKE GELDHOF op de
verkiezingsmarkt met de afdeling D66-Amstelveen waaronder raadslid ANKIE
WERNER en fractievoorzitter RIEN ALINK in het Winkelcentrum Binnenhof te
Amstelveen. Info bij: Ankie Werner, tel. 020-6419301,
mailto:ankie.werner at mail.ing.nl & mailto:d66amstelveen at hotmail.com.

Op zaterdag 27/02 staat statenlid MIMY SLUITER ['s middags] en
regiovoorzitter en statenkandidaat THEO SANDERS ['s ochtends] op de
verkiezingsmarkt in Hilversum met D66-Hilversum fractievoorzitter ERIC
BOOG en anderen van de afdeling D66-Hilversum. Info bij: Eric Boog, tel.
035-6221539, mailto:e.boog at wxs.nl

Op zaterdag 27/2 staat statenkandidaat JOOST BOERMANS tussen 10 en 14
uur op de verkiezingsmarkt op het Marktplein te Nederhorst den Berg met
raadsleden en bestuursleden. Info bij: Josefina den Hartog, secretaris,
tel: 0294-257700, mailto:phartog at inn.nl

Op zaterdag 27/2 staat statenlid MIMY SLUITER ['s ochtends] op de
verkiezingsmarkt in het winkelcentrum in Bussum samen met
gemeenteraadsleden JOHAN VOS en BELINDA PLAT en bestuursleden. Info bij:
Tanja van der Wolf, bestuurslid Bussum, mailto:van.der.wolf at wxs.nl

Op zaterdag 27/2 organiseert de afdeling Muiden/Muiderberg een
fietstocht per "Octo" (achtpersoonsfiets) vergezeld door jongeren op
inline skates die folders en flyers uitdelen. De aanvang is om 11 uur,
ten huize van Vera Den Hartog, Zeeweg 4 te Muiden en om 13 uur is men
klaar.