<geen onderwerp>

Monique de Vos-Verwaijen devos.verwaijen at WORLDONLINE.NL
Thu Feb 25 20:44:10 CET 1999

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een internetaansluiting en ik heb me zojuist opgegeven
voor deze list. Ik zal me even voorstellen:

Mijn naam is Monique de Vos-Verwaijen en ik ben 32 jaar oud, getrouwd met
Pieter en we hebben een dochtertje van 18 maanden, Eline. Ik ben al een
tijdje lid van D66. Ik heb geen werk, omdat ik daarmee gestopt ben na de
geboorte van Eline. Eline is namelijk 3 maanden te vroeg geboren en woog
maar 833 gram. Ze heeft lang in de couveuse in het AZL gelegen.  Alles gaat
nu gelukkig goed. Vroeger werkte ik bij een gemeente. Ik heb rechten
gestudeerd in Rotterdam.

Zo nu weten jullie een beetje meer van mij.

Groet,

Monique de Vos-Verwaijen