Zero-tolerance (v/h drank enzo)

D Sundman dsundman at NETLAND.NL
Fri Feb 19 17:41:26 CET 1999

B. Doggle wrote:

> In Singapore is het uiterst schoon op straat.
>
> Wie is er wel eens in Singapore geweest? Zo ja, kan er dan iets over verteld
> worden? Ik ben erg benieuwd. Misschien moet ik zelf maar eens gaan kijken...
> Misschien kunnen we er inderdaad iets leren?
>
> Walther Schoonenberg

Walter,
Om 2 redenen moet ik je adviseren niet naar Singapore te gaan.
Ten eerste denk ik dat je het zo daar zo kedin vindt dat je er blijft.
Ten tweede, om de uitgang van Plato's grot te vinden, hoef je alleen
maar de
oogkleppen te af te doen.

Neither statue nor chewinggum be
Someone might (still) verily shit onto thee
'Old Singapore metaphor'

mrg,
B. Doggle