Oorzaken van normeloosheid (was: Fouilleren in uitgaansgebied en meer)

Walther Schoonenberg walthers at XS4ALL.NL
Mon Feb 15 18:13:25 CET 1999

>Nu moet ik u toch een standje geven, mijnheer Schoonenberg. Uw logica is
>een pietsje krom. Dit soort redeneringen heten namelijk
>`cirkelredeneringen'.

Dit is een voorbeeld van incompleet citeren. De bedoelde mentaliteit is het
gevolg van tekortschietende handhaving van de wet door het bevoegd gezag, of
zo u wilt, een doorgeschoten tolerantie. Zoals ik reeds heb gezegd.

Walther Schoonenberg