Trojan Horse in upgrade Explorer

Rik Jungmann rik.jungmann at WXS.NL
Mon Feb 15 00:30:01 CET 1999

Mark van Barschot schreef:

> Nou, nou, sorry hoor! We zijn vast niet allemaal van die verschrikkelijk
doorgewinterde internetters zoals jij,
> die via al hun wijdvertakte netwerken voortdurend worden bedolven onder
goedbedoelde
> waarschuwingen.Nog nooit van een delete-knop gehoord?

Dus toch even in mijn deleted items folder teruggezocht hoe groot die email
was.

Mark heeft gelijk. Het was een bescheiden mailtje. Niet iets om je zo over
op te winden.
En liever een keer teveel gewaarschuwd d.m.v. een paar regels, dan niet
gewaarschuwd.
Ik zie wel andere mails langskomen die veel langer zijn, volstrekt
oninteressant en dus ook direct tegen mijn deleteknop oplopen.

C'est la vie voor vele mailtjes. Virtueel en vluchtig.

Rik