ethisch?

Mimy Sluiter manx1 at WXS.NL
Wed Feb 3 08:56:52 CET 1999

J.H. Stuurman wrote:
> Laat Mevrouw Dupuis dus lekker ethisch blijven doen bij VVD!
> Groet, John Stuurman, homepage: d66.nl/afdeling/beijer

Hallo John en lijstgenoten,
Hoewel het over personen gaat, toch een korte observatie: De afgelopen
maanden ben ik meerdere malen aangesproken door mensen uit mijn
kennissenkring, waaronder collegae uit haar beroepsgroep, die verbaasd
waren over de partijkeuze voor de VVD van mevrouw Dupuis en later
vervolgens over haar uitlatingen nadien. De aanvankelijke verbaasdheid
over de keuze, omdat men eerder dacht dat zij gezien haar ideeën "bij
D66 thuishoorde" en vervolgens een tijdje erna de observatie dat men
zich toch vergist had gezien haar huidige stellingnames die men toch
niet van haar gewend was.
--
Mimy Sluiter
Provinciale Statenlid D66 Noord Holland