bidden voor D66

D Sundman dsundman at NETLAND.NL
Fri Dec 24 12:28:38 CET 1999

Van Dirk Sundman weer terug van spanjeland:

Op z'n Hollands:
Right on and Solid!

Als de christelijke medelanders in 1917 wat in de grondwet gefrommeld
hebben, is het NU tijd om het er uit te halen.  "Die Umwertung" heeft
allang plaatsgevonden..
Op een Openbare School kan de confrontatie met een Christelijk (of enig
ander) Dogma nooit MIJN Karma zijn.